sobota, 2 kwietnia 2016

LBA

Edit; W poniedziałek rozdział!
Edit2; Rozdział 004 pod nominacjami! :)



Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość rozpowszechniania ich. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominuje, a potem to my nominujemy 11 osób (informujemy oczywiście o tym) oraz zadajemy 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nas nominował!

Nominowała mnie Dominguezowa z bloga Violettowe Pisanie za co dziękuję.

1. Twoje prawdziwe imię?
Moniia 
2. Jaki film zapadł Ci w pamięć?
Miasto 44/ Kamienie na szaniec
3. Dlaczego pisanie, a nie coś innego?
Od czwartej klasy czytałam różne blogi, np. o One Direction, a poźniej ,,Violetta'', bądź tematyka, która mnie interesowała. Szukałam ogrom czasu bloga o Fedeletcie (Federico & Violetta), ale żadnego znaleźć nie mogłam i tak mnie natchnęło; ,,Kurcze, nie jestem jedyna, która ich kocha. Spróbuję, nic nie stracę!'' - była to pierwsza, a zarazem najlepsza decyzja jako podjęłam ja - stawiłam się sama sobie i brnęłam w to dalej. Nie żałuję.
4. Jak wyobrażasz siebie bez pisania?
Często zdarza się tzw. blokada - czuję się wtedy okropnie, że choć próbuję to nie mogę nic z siebie wykrzesać, więc moja odpowiedź brzmi: Stanowczo nie. :)
5. W jakich fandomach jesteś?
Troszku tego jest, ale najważniejsze to; Directioners (One Direction), Zquad (ZAYN), Vilovers, Sauliners [(Nanniators) (Saul Nanni)], Calderic (Eleanor Calder), Jcat (Union J) ♥
6. Ulubiona pora roku?
Wiosna
7. Od kiedy interesujesz się pisaniem?
Od szóstej klasy podstawówki ;p
8. Czy mogłabyś opisać siebie jednym słowem?
Nie-do-mózgie xD
9. Ulubiona książka?
Myślę, że ,,Kamienie na szaniec'' albo ,,Szatan z siódmej klasy''
10. Gdybyś miała spędzić cały dzień z wybraną osobą, kto to będzie?
Ciężko by było wybrać - Saul Nanni, Diego Dominguez, Jorge Blanco, Ruggero Pasquarelli, Kamil Szeptycki, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Marc Bartra.. ale na chwilę obecną to Saul Nanni ;D
11. Czy masz przezwisko/ ksywkę?
Yep :)


Pytania ode mnie:
1. Jak najczęściej się do Ciebie zwracają?
2. Ulubiony artysta (aktor, piosenkarz, sportowiec, etc.)?
3. Ulubiona piosenka?
4. Pierwszy blog - opowiedz o nim.
5. Zainteresowania?
6. Plany na przyszłość?
7. Znienawidzona osoba? (Daria, wiesz, że Cię kocham - nie zabijaj! ♥)
8. Najbardziej dziecinna rzecz zrobiona przez Ciebie?
9. Ulubionee... coś tam? xD 
10. Czy chciałabyś mieć tatuaż? (Jeżeli tak to co by to było.)
11. Cześć ;D


Blogi, które nominuję (wybaczcie, ale jedenastu nie wykrzesam)
Autor; Dars Lovki
Autor; Karisia V-lover
Autor; Myszka
Edit; Więcej blogów niestety nie czytam.

1 komentarz: